ONAEA Kızlar normal formül mamalar gibi mi hazırlanyım ölçüleri nasıl pişirecekmiyim yoksa anlamadım biri açıklama yapabilir mi su ile yapmayı düşünüyorum
nazliicank ONAEA ONAEA hipp kaşık mamaları da suyla mamaya nasıl koyuyorsanız oyle yapıyorsunuzz kutusunda zaten yazıyor nasıl yapılacagı bende oyle yapıyorum
Dila-aslan Önce mamayı ekliyorum üstüne sıcak su döküyorum kıvam alana kadar karıştırıyorum pişirmeden yapıyorum yani