Hkshkshsk Busbus03 bizimkiler Adıyaman’da gelmiyirlar buraları nasıl bırakırız diyip gelmiyorlar dedem babane annanem bile gelmek istemiyor
irva Busbus03 Valla eşimin dayısı diyarbakırda.Aradım kaç kere çıkın gelin çoluk çocuk arabalarda mahvoldunuz diye.İnatla gelmek istemiyorlar.Keşke birileri gelse de evimizi açsak.