Leyla220920 Selam bayanlar ben açık öğretimden atatürk üniversitesi işgüvenliği ve sağlığı okıyordum 2. Sınıfım ancak bu dönem güz döneminde kayıt yaptıramadım. Ama bahar döneminde kayıt yaptırmak istiyorum bu mümkün mü oluyor mu bilginiz varmı?