Merhabalar. Öncelikle depremde hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum. Göğüs ucum yarılmıştı. Artık eskisi kadar acımıyor iyileşti sayılır fakat bebeğim o göğsümü bir haftadır almıyor. O tarafa yatirdigimda bile ağlıyor. Göğüs ucum kaşınmaya başladı iki gündür acaba enfeksiyon falan mı var da almıyor diye düşünmeye başladım. Benzer durumda olan var mı?