BulutEslem06 Ne olur beni yanlış anlamayın. 1 haftadır hepimizin içi yanıyor. Yangın yerine döndük. Çok çok haklısınız. İstanbulda oturuyorum, korkularım bir yana psikolojim gerçekten bozuldu. Ama depremzedeleri evinizde kaç gün misafir edebilirsiniz ki? 3 gün mü 5 gün mü? 5 gün sonra hadi bakalım başınızın çaresine bakın diyebilir misiniz? Hayır.. Yani imkanınız varsa maddi destekte bulunun, ya da otelde konaklamaları için destekçi olabilirsiniz. Yanlış anlaşılmak istemiyorum, bende herkes gibi kahroldum ama depremzedeleri evinde ağırlamak isteyenleri, bebekler için koruyucu aile olmak isteyenleri samimi bulmuyorum. Hele ki buraya yazıyorsanız hiç samimi gelmiyor. Linçler üst üste gelecektir eminim buna ama gerçekçi olmakta fayda var. Bir anlık üzgünlükle yazıyorsunuz, evinizde ağırlasanız 3 gün sonra ağır gelecekler eminim. Beni yanlış anlamayın lütfen. 🌸