Sule9094 benim bebeğimde 47 günlük 3. Haftadan sonra başladı gazımız ama öyle böyle değil bazen 24 saati bulan uyuyamama ağlama krizleri yaşadık, 1-2 doktor normal 3aydan sonra düzelecek dedi. Ben normal bir gaz olmadığını düşündüm hep başka bir doktora daha gittim. Besin alerjisi olduğunu söyledi bana diyet verdi bebeğime damlalar verdi 5 gün oldu biraz daha iyiyiz ,rahatladı biraz da olsa bebeğim. 3 hafta sonra daha da iyi olacağını söyledi doktorumuz.