Kızlar bebeğim 10 aylık sürekli bir mız mız eline ne varsam atıyor tekrar alıyor tekrar atıyor bu oyuncak olsun yemek için bişey olsun hep böyle yapıyor şu son 4 5 gündüzde kafasına eliyle vuruyor bu davranışlar normal mi anlayamıyorum geceleri çığlıkla uykusunda ağlıyor