Bebek2023 maalesef bende aynı durumdayım. 21 gün oldu. Ağlaya ağlaya veriyorum. Benimde kullanmadığım yöntem, krem kalmadı. Doğru pozisyonda da tutuyor bebeğim. Hatta yine bir sürü video izledim doğru emzirmeyle ilgili. Yarıklar var. Şuan bende kantoran yağı kullanıyorum, zeytin yağı kullanıyorum. İlk zamanlara nazaran iyi ama hala acıyor canım. Artık yarın bir de doktora gidicem. Emzirmek istemiyorum ya, ki sütüm doyurmuyor mama da veriyorum. Napıcam bilmiyorum. Allah yardımcımız olsun