Kızlar merhaba👍 9 günlük anneyim sütüm maşallah şuan için çok fazla birini emzirirken diğeri akıyor bazen ikisi de çesme misali .. atlet dayanmıyor bende bu durumda sagip buzluğa atıyorum duydum kadarıyla ama yine de hala fazla akıyor atlete boş yere bu düzelir mi ? Ve ne yapmam gerekiyor? İkincisi de emzirme aşamasında zorlanıyorm bebeğim çoğu zaman göğüs kısmının çoğunu alamıyor ağzına yada ben veremiyorum kızıyor bu geçici bir durum mu daha sonra kolay kavrayabilir mi sizce?