YagizAlinin_annesi Mrvcnr ilk elma yediğimizde kizarmistik o dönem hiç bir şeyi yoktu bende bida vermedim cesaret edip ama şu ara göğüs kısmı sürekli belli yerleri kızarık ve ağız çevresi eğer kaslar ve kulaklarda varsa verdiğim ürün dokunuyor die düşünüyorum artık
EfBiCo Mrvcnr Mrvcnr Mrvcnr Benimde bebğimde süt alerjisi var dedi doktor ne kakada kan ne kusma hiçbişeyi olmadı böyle. Bu süt alerjisi çok değişik kimde ne gibi etkisi olacağı belli olmuyor. Benim bebeğimde hırıltı yapıyor mesala. Ve bi doç. Doktora götürmüştüm doktlr kesinlikle alerji testi yaptırmayın dedi yetişkinde bile net sonuç vermeyen bi test çocukta hiç vermiyor ve zararlı demişti
Mrvcnr EfBiCo bizim sadece yanaklarda var kızarıklık başka bir yerde birşey yok. Kandan verilceğini duyunca bnde yaptırmak istemiyorum açıkçası. Keçi sütlü mamaya geçeyim eğer yinede geçmezse bnden kaynaklanıyor diye götürürüm artık
minikordek YagizAlinin_annesi anladım, bizim çocuk doktoru 7.ayda alerji bölümüne yönlendirdi ama bekleyelim dedik başka doktora sorduk herkes başka bişi dedi takip edelim buluruz belki dedik bulamadık sebebini 11 aylık olmak üzere bebeğim bakalım bize ne diyecekler çok geçmiş olsun
Mrvcnr minikordek biraz büyüyünce kola damlatıyolarmış ya onun zamanına bak bnce öyle götür damardan yazık bebeklere 😞
Mrvcnr YagizAlinin_annesi sadece iki yanakta bnde de egzama var kızarıklık ve döküntü oluyor bebeğiminde yüzü öyle başka yerlerine bakıyorum yok bnde her gün süt içiyorum ve sadece 1 kez mama yiyor hep beni emiyor alerji olsa sanki artardı inş değildir 😥