gamze____34 aç olsa uyumaz bir de hastanede benim kızım sürekli emmek istiyordu süt gelince ağlıyordu doktor midesinin çay kaşığı kadar olduğunu emme refleksi olduğu için bilinçsizce ağzını açtığını karnı doyduğu için de ağladığını emmek istemediğini söyledi 2 3 aydan sonra bilinçli şekilde aranmaya başlar dedi yani siz aldığınız bez sayısını ve kilosunu kontrol edin o kadar :)