Bebeğim 19 günlük sütümün az olduğunu düşümüyorum emzirdikten sonra uykuya dalamıyor tam 19 günlük yaklaşık 200 gram almış doğumdan bu yana sağlık ocağında baktırdık ordaki ebeye az geldi. Sütü sağsam çoğalır mı? Birde silikon uç kullanıyorum oda süt gelmesini etkiliyordur dimi?