Baakpnr- çok üzgünüz. İnsan yardım etmek istiyor. Oraya gidip enkaz altında insanların ölüsünü görmek, battaniyeye sarılı bir cansız bedenler görmek, bir bebeğin esyasını görmek, annesiz babasız yavruları görmek, evlat acısı içine düşmüş insanları görmek, bunlara dayanmak çok güç. Allahım oraya gidenlerden de razı olsun, yardımcıları olsun. Biz burada gördüklerimizle boğazımızdan yemek, su geçmez oldu. Gözümüze uyku girmez oldu. Çok çokk büyük bir acı. Bunları hissetmeniz çok normal. İnsan düşündükçe nefes alamıyor. Evladımı yatağına koyup arkamı dönemiyorum günlerdir. Geceleri emzirirken rabbim sen annesinin kucağından evladını ayırma, kokusundan mahrum bırakma diye dualar ediyorum. Nasıl toparlanırız bilmiyorum. Tarifsiz bir acı😔 Geride kalanlara Allah sabır versin😔