AylinFaig peki enkaz altindan cikarilinca bu seyhan ve digerleri ne yapacak ne diyecek merk ediyorum esim 2 gundur orada amcam 2 kuzenm pazartsi gittiler afadda onlarda daha dun aksam konustm sacmalama merve dedi bunun reklami olurmu ailesi enkaz basinda bekliyor perisan haldeler dedi. Ben takip edmiyordum cocugu ama videolarina denk gelmistm temiz birine benziyor ins sag cikar enkazdan ama pek umudum yok benim.