Duyguddn Üniversiteden kaydım silinmiş olsaydı e devletten baktığım da öğrenci belgesi sorgulama diye bölümüm falan çıkıyor demekki silinmemiş değil.mi çok sacma oldu ama aciklayamadim umarım anlayan olmuştur