Kizlar merhaba bebegime SMA comfort 1 numara veriyorum cok da memnunum ama cok fazla kilo aldiran bir mama olmadi bizde sadece kabizligina iyi geliyor bir de fiyat olarak pahali bir mama yaninda ek bir mama kullanmak istedim aralarda vermek icin sizce bebelac gold nasil bir mama kullananlar tecrubelerini yazabilir mi ?