öncelikle hepimize cok geçmiş olsun. adanada yaşayan bir öğretmenim. depremi tüm şiddetiyle yaşadım. adanada hasar diğer şehirlere göre biraz daha az. şimdi soracağım şeyler hakkında lütfen yanlış anlamayın. hayat bir şekilde devam ediyor. elimden gelen yardımı yapıyorum ayrıca tüm ihtiyaç sahiplerine evimizi açtık. bunları belirttikten sonra gelelim sorularıma. yaklaşık 6 aydır ücretsiz izindeyim bebegim 6 aylık. ekonomik olarak zorlanmaya basladık. özellikle depremden sonra eşimin işleri çok çok azaldı ve azalacak gibi de. ücretsiz izin dilekçemi hazirana kadar yazmıştım ama şimdi okula geri dönmeyi düşünüyorum. şu an okullar 20 subata kadar kapalı. geri dönme durumu nasıl olur, dilekçemi okula verebilir miyim ilçe memler açık mıdır? yaza kadar süresiz kapalı mı kalır ya da 20 subatta kesin açılır mı? okullar açılsa bile işe geri başlıcam tek korkum idarecilerimin beni yanlış anlayıp fırsatçı olarak düşünmeleri. ama gerçekten paraya ihtiyacımız var ve tek maaşla depremden sonra çok zorlanacağız :(