barbunyalikek Kızlarr oğlum Allah’ın izni ile beş ayına girdi. Bugün banyo yaptıracaktım ki baktım aşı yeri kolu bütün iltihap olmuş ve akmış şişmiş. Ve banyo yaptı. Bişey olur mu normal mi 😢 çoktan yaptırmıştık o koldan aşıyı 🥺
Esraaa55 barbunyalikek normal canım oyle olması gerekıyor zaten bılgı vermedımı saglık ocagındakıler dokunmayın sıkmayın yeter oyke oyle iyileşecek resim atın istersenız bizimkide oyle olmuştu cnku 10 aylık yenı yenı ıyılesıyor
whitechocolatemochaa barbunyalikek normal iltihap patlayıp akıcak sonra kabuk bağlayıp yaraya dönüşecek banyo yaparken birşey sürtmemeye (lif sünger gibi) ve çıkınca özenle kurulamaya dikkat edin