Arkadaşlar merhaba oto koltuk ne zamandan itibaren oturtmaya başladınız birde ben baston joienin bebek arabasını almıştım rahat olur diye bagaj küçük çünkü diğerleri maalesefki sığmıyordu ona da ne zamanda itibaren koyabilirim kullananlar bana bilgi verebilir mi 🙂