Seima Merhaba bebeginiz kac aylık ve kac damla kullanmanızı önerdi doktorunuz bize bi doktor 22-23 damla dedi diğeri kilosuna göre verin damla sayısını dedi kafam karıstı
Mom098 Seima alerjibebek sayfasında bu konuda sağlık bakanlığınin yayınladığı bir verme ölçüsü var. Bestiron mg damlası az olduğu için 21-22 ye kadar verilmesi gerekiyor. Örneğin ben newvit kullanıyorum 7 kg bebeğe 7 damla
Seima @"Defnemomss evet bende gördüm onu tüm damlalarda kabız oldu bebegim cok kötü o nedenle sormak istedim tekrar