Normalda tatil için kullanırdık ama deprem yüzünden cıkardım tekrar. Nasip olmaz inş bu sekilde kullanmak ama bir sorum olacak denemedim hiç dhaa önce
Çadır ve şişme yatagımız var. Makinada en düşük ısı derecede yıkasam bişey olur mu? Cok kararsız kaldım muşamma gibi oluyor bilirsiniz bi zarar gorurmu sizce. Sildim ama cıkmadı bazı lekeler