Arkadaşlar öncelikle merhaba Türkiye’nin başı sağolsun Rabbim yar ve yardımcıları olsun inşallah 🙏
Oğlum 11 aylık ve doğdugun dan bu yana hep hırıltısı vardı serum yapıyorum ama fayda etmiyor ve düzenli yapıyorum ama inanılmaz bir hırıltısı var cigerlerinde herhangibir şey yok ama sanki balgam var da atamıyor gibi . Bir kaç gündür çok fazla öksürüyor hatta dün annem şu verirken baya tıkanmış yani bir şey vermeye korkar olduk böyle bir durum başına gelen var mı lütfen yardımcı olur musunız? Aynı zaman da bu nebülüzatör dü sanırım iyi gelir mi almak istiyorum