Benim kardeşim gecirdi. Zonanin en kötü halini. Kasık bölgesi,beli,kolları,yüzü kısacası bir çok yerinde vardı. Ateş yapıyordu sürekli ve kaşınıyordu. Halsiz bırakıyordu. Doktoru hamile ve küçük çocuklara kesinlikle yaklaşma demişti. Kortizonlu ilaç kullandı 1 ay kadar tedavi gördü