Öncelikle gazdan başlayayım bebeğim 5 ay 4 günlük doğumdan itibaren Sab Simplex kullanıyordum fayda etmedi Metsil kullanmaya başladım fayda etti gibi oldu birkaç gündür yine sıkıntılıyiz çıkmıyor aslında popodan çıkartıyor ama anlaşılan yetmiyor uzun süredir kaka sorunumuz var haftada 1 yapıyor ne denediysem çare bulamadım uykuya gelince gündüzleri 3 - 4 uyku yapıyor emzirerek uyutuyorum yerine koyunca en fazla 30 - 45 dakika arası uyuyor fakat çoğu zaman salla birak şeklinde tamamlıyoruz geceleri fazla uyanıyor ve emerek uyuyor bu sorunlara çözüm bulan var mı Allah rızası için yardım edin bazen çok zorlanıyorum