Anneler merhaba, bir süredir bebeğimim bezinde özellikle geceleri sızdırma sorunu yaşıyorum. Hangi markayı denediysem yok olmadı. Sleepy, prima, pampers, goon, babyturco, bebem batural ve daha aklıma gelmeyen çok sayıda markayı denedim ama hepsi sızdırdı. Artık sorun bende mi diye düşünmeye başladım. Çocuk gece uykusundan sırılsıklam kiyafetlerle uyanıyor. Bıktım inanın. Sizin çözüm önerileriniz neler. Help pleasee!!