Merhaba, bebeğim 6 aylık ve formül süt kabul etmiyor.Kilo alımı düşük. 3 4 çeşit denedim ama istemiyor.
Ek gıda tadımlarına başlamıştım.Herhangi bir meyveyle karışırmakta sakınca var mı?
içeriği bozup bebeğime zarar vermek istemiyorum.O yüzden sizlere danışmak istedim.