Arkadaşlar Adana’da depreme yakalnadik. Malesef binamızın durumu iyi değil. Hep beraber yaylaya geldik ama kar kıs esyasiz 3 aylık bebeğim hasta olacak .
Annemlerin yanına gidicem İzmir’e. Pegasus ücretsiz uçak verdi sağolsun.
Size sorum benim araba prego kabin travel . Yani araba ayri puset ayrı takılıyor. Uçağa puseti alabilir miyim. Yada puseti valizle birlikte uçak altına mi vermem lazım. Sadece bebek arabasina bebegi yatiramam ayından dolayı tam yatmıyor araba. Arabayı uçağa alabilirim. Puset hakkında bilgim yok