Kızlar şuan temizlik ürünüde gondermemiz gerekiyor sanırım akşam haberlerde bunu diyordu , bazı kişilerde vücutlarında yaralar çıkmaya başlamış insanlar depremden ölmedik ama virüslerden ölücez bu gidişle diyor. Olabildiğince temizlik malzemesi seyyar wc lerin filan gitmesi gerekiyor sağlık sistemi zaten çöktü hastaneler filan yıkık birde virüs çıkarsa insanlar iyice maf olucak. Ve bu hepimiz için daha işin içinden çıkılmaz bir hâl alicak .