Momdyg Kızlar napcam bilmiyorum dün oldu aşı. Çocuk 38.5 oldu calpol soğuk bezle sildim falan anca anca 5 saat sonra düştü ateşi sonra yeniden çıktı 37.5lara. Hala ateşi bu civarda . Evet ateşi çok fazla değil ama çok huysuz. Sürekli inliyo emerken ağlıyor napcam şaşırdım . Yaşayan var mı?
Momdyg DarkSwan 1.doz da oldu 2.dozda da oldu. Hatta ikinci doz daha çok ateşi oldu. 2.gün bugün hala ateşi var😔
DarkSwan Momdyg Aşıyı olduk gitmeden önce calpol verdim doktor ateşi olabilir. Calpol verirsin dedi. Çok çıkmaz umarım.
Snmazra Bikaç gün önce ilk dozu olduk biraz şişti aşı yeri kızarıklığı bir günse geçti, ateş olmadı.. calpolu kustu, ama çol huzursuz uyuyası var atak dönemindenmi aşıdanmı kestiremiyorum