Annekizz_ 5 ay 20 günlük kızım tadimlara başlamistik şimdi 2 öğün veriyorum 1 haftadır falan kakası falan hep değişti ve gazini yaparken ağlıyor sanırım biraz kabızlık yaşıyor. Bu durumu yaşayan var mı naptınız ne yedirdiniz napmam gerekir ?
Annekizz_ aylinpala evett ekliyorum ama bebişler için olanından almadım tabi daha normal ekliyorum ondan olabilirr mi