Arkadaşlar yaa ben bu çocuğu anlayamıyorum 2 ay oldu tuvalet egitimine başlayalı ilk çok iyi gitti sonra yine Bi hafta kadar söylememeye başladı sonra neyse onuda hallettik artk soylemeye basladi hatta cok iyi gidiyorduk tm dedi bitti artk alisti hepter derken şimdi iki gündür çişi geldiği halde görüyorum ki kıvranıyor ama yinede gelmiyor çişe yaa napcam bilmiyorum