mimom_1 Kızlar sma kullanıyorum sadece mama ile besleniyoruz sütüm yok , kilo alımı güzel kabızlık vs yok ama gazlı bir bebek aptamile gecicem öneriniz nedir 2 aylık
bsraoyku mimom_1 bencr gaz damlası daha mantıklı çünkü neredeyse bütün mamalar gaz yapıyor aptamil bizde kabızlık yaptı sma optipro iyi geldi sma comfort gazlı bebekler için denemediyseniz onu deneyin
SareLinaM mimom_1 bu bebekten bebeğe değişiyor benim kızım kolik bir bebekti hiple başladım ben sancıları daha da artınca aptamile geçtim ve rahat bir nefes aldık memnunuz ama her bebek aynı olmuyor yani her mama her bebeğe yaramıyor o yüzden sık degistirmemek kaydiyla deneyimleyerek tecrübe edebilirsiniz
AselinAnnesiiiiiiiii mimom_1 gazlı bir bebekse aptamil conformil kullan bence gaz ve kabızlık sorunu olanlar için ama Aptamil normalde kullansan gazı rahat çıkıyor kabızlık yada ishal de yapmıyor mamayı doğru ölçüde yaptığın zaman
Nev-beyza Melmus anne sütüde veriyorum 3 -4 saatte bir 90 ml veriyorum tadını seviyor doğduğundan beri kullanıyorum ilk bebeğimdede kullandım çok şükür hiç kabızlık yaşamadım