1_nisan Depremde kahramanmarasdaydık hava çok soğuk olduğu için bebeğimin yüzünde soğuk yanığı oldu ne kadar korumaya çalışsamda şartlar pek mümkün değildi ne yapılabilir geçmesi için krem sürüyorum yanıyor aciyor herhalde ağlıyor geçmiyor
Nereleregidem 1_nisan çok geçmiş olsun. Benim bebeğimde de olmuştu. Kremle geçmişti ama. Üstte kalsın. İstediğiniz bir destek olursa söyleyin lütfen 🙏
1_nisan Nereleregidem kubra2608 Metesmom dudaklarının çevresinde de var krem kullanmaya çalışıyorum ama geçmiyor