Hacere benim kızımda öyle oluyordu 1 bardak sıcak suyun içine çay kaşığıyla kimyon koy o iyice demini alsın ılıdıgı zaman 3 kaşık içir kalanını da kendin iç ben hep o şekil yaptım herkes diyor anne sütünden başka verme ama ben onu yaptım ve çok rahatlıyor bebek