Fusunf ya emin ol kimin ne kadar tetiklendiğini bilemeyiz.Bişey yazmaz,yayınlamaz ama içinde kıyametler kopar.Ben en yakın arkadaşım kazayla vefat edince öyle olmuştum.Herkes ne kadar duygusuz demişti.Ama ben o ara delirmek üzereydim de kimse anlamıyordu.Bizim kültürümüzde insan acısını mutlaka göstere göstere yaşar diye bir algı var ama o kadar basit olmuyor bazen ne yazık ki. Kaldı ki acılı günlerde fazlaca paylaşım da yapmak hoş değil bence.