saricicekim bebeğim 4,5 aylık ben sadece anne sütü verdiğim için doktor ek gıda için erken dedi. Zaten ömrü boyunca yemek yiyecek şimdi alabildiği kadar anne sütü alsın ek gıdayla midesini doldurmayalım kafasını karıştırmayalım dedi. 6.ayda başlayacakmışız