nuran_ merhaba öncelikle hayırlı olsun Allah hayırlı evlat eylesin 🦋 benimde göğüs ucum nerdeyse hiç yok o yüzden silikon uç kullanıyordum. İlk zamanlar tabi ki zorlandım sütün gelmesi silikona dolup ağzına gelebilmesi için ama zamanla o da sizde alışıyorsunuz 😇 Sütüm tazyikli olduğu için silikona doluyordu lıkır lıkır çektiğini görebiliyordum gelişimide gayet güzel bir bebek oldu. Net hatırlamıyorum ama sanırım 2buçuk aylıkken annemin hadi bi dene belki tutar artık demesi üzerine silikonsuz emzirdim ve tuttu o an ki sevincimi anlatamam darısı başınıza 🌸 acele etmeyin henüz çok küçük minicik ağzı var ama elbet göğsünüzü tutmayı öğreneceği kıvama gelecek 😇