Tuba_01 Myagz
Kızlar bende Temmuzun 16 sında doqum yaptm.
40lıyken adet qördm o zamandan beri adet olmuyodum ve karnm çok sismişti taa ki düne kadar.
Niye olmuyorum die yakınırken dündendir niye oldum ki diorm 😒
Aşırı kanama oluyo ve dikiş yerleri aşırı aqrıyo 😒
İlac ictm sıcak su torbası koydum ole kendime qeldim.
3 ay kadar olmadm ondan sanırım.
InsaAllah sizinde aynı olmaz 🙏