Kızlar bu depremden sonra yine başladı Diyarbakır’da yaşıyorum sürekli haberleri takip ediyorum Bingöl’de deprem bekleniyormus ya aşırı korkuyorum felâket senaryoları geçiyor beynimden eskiden ölüm korkum vardı 😢
Rabbim Enkaz altında kalanlara yardım etsin