123321123 Emreninannesi- bende dün alt değiştirme ürünlerinde indirim var diye not almışım dün baktım yoktu bugunde beslenne gereçlerinde olması gerekiyordu yine yok
Ebrushkaa Emreninannesi- uygulamadan cikis yapip girdim gene ayni bisey sormak istiyorum ben molfix 3 numar kullanıyordum ufak geliyor 4 numaraya geçtim bebrgim 6 kilo goon 4 numara nasıldır acaba ? Buyukmudur
Aslicamm Emreninannesi- ben 12si diye hatırlıyorum bu akşamdan itibaren olabilir ama babymallda yüzde 30 indirim var internet sitesinde isterseniz oradan da bakabilirsiniz
hafizekaraaslan 123321123 sepete eklenince sepette indirim görünüyor olması lazım. Bende görünüyor. Bir de o şekilde deneyin isterseniz.
Emreninannesi- Ebrushkaa goon kalıbı büyük prima kalıbında oğlum 10 kg 5 beden kullanıyorum 4 rahatlıkla plur
Emreninannesi- Kızlar müşteri hizmetlerini aradım ohal den dolayı bebek bezi indirimlerini kaldırmışlar
Ebrushkaa Emreninannesi- benimde aklıma geldi ohal.goondan memnunmusunuz peki ben molfix kullanıyorum gecen arkadaşım bayağı methetti çok yumuşak falan diye
123321123 Emreninannesi- demek ki alt açmalarda o yuzden indirimde degildi ama ohal ile ne alakası vaf anlayamadım daha indirim yapmaları lazımken bebek bezlerini sonucta alıp yardım kolilerine koyabilmemiz için
Emreninannesi- Ebrushkaa çok memnunum prima premıum kullandık 8 ay ne denediysem pişik yaptı sızdırma yaptı goon premıum olanı prima ayarında 4 aydır hiç pişik sızdırma olmadı
123321123 Emreninannesi- merhaba goon marka bebek bezi bugun babymallda %30 indirimde gösteriyor ben o markayı hiç kullanmadım ama siz başlık açmıştınız aklıma geldi