Kızlar bebeğim diş döneminde değil ama 1 aydır çok sık kalkıyor geceleri mama ile besleniyor yatmadan önce bişeyler yediriyorum ama yine de sık uyanıyor önce böyle değildi ve onunla birlikte uyumama rağmen kesinlikle uykumu da alamıyorum iyice salak oldum gündüz uyursam bir daha uyumak zorunda kalıyorum enerjim olmuyor sizce bu dönem normal mi ya da ne yapmam lazım ne zaman geçer bu dönem keşke bir an önce geçse