Yamacbey MAŞALLAH MAŞALLAH canim bncede sag koy saklama poşetlerine ayy keşke bnmde oyle olsaya.cocuguma ytck kdr olsa gne raziyim bizede ytmiyo mama+meme besleniyoruz vunada şükür ama insan üzülüyor cocuguna yetmeyince keske bnmde olsada uyuyamasam.agrisindan🙈 RABBIM dha cok versin nazarlardan korusun heryerdede soyleme böyleyken kesiliverir nazar ederler