ilkannelik_30 Yeni ayaklanmaya başladı ama içe basıyor Ayakkabi aldık yeni var mı böyle bir durum yaşayan
Deletedmom_112 ilkannelik_30 Yeni yürümeye başladığı içindir, benim kızımda tek ayağını 90 derece dışarı dönük atarak yürüyordu, 1 ay içinde yürümesi anca oturdu şimdi normal adım atıyor