rehsann Kızlar kacıncı ayda ek gıdaya başladınız, benim benegım 37 haftalık 2 kılo dogdu şuan 3 aylık kılosu 5.100 ne zaman başlamalıyım sizce ben bıraz erkn baslamk istiyorm kılomuz düşük mamada içmiyo