En geç 2 saatte bir emzirmelisin canım. Ama bebeğinin her uyanık kaldıgı zaman emzirebilirsin bol bol . Eğer uyuyorsa uyanmasını beklemeden alıp emzirebilirsin. Memede uyuya kalıyor birkaç çekmede diye düşünme çene altından onu uyar yoruldugu ıcın duruyor ve tekrar uyumak isteyebilir . Her iki göğsünüde tamamen boşaltmasını sağla 😊😊