Hurinur03 Kızlar merhaba oğlum 5. Ayına yeni girdi galiba meme reddi yaşıyoruz . Emerken 10 saniye içinde ağlayıp tekrar emiyor ama yine aynı tekrarlıyor . Yeni aya girdiğimiz için atak haftası olabilir mi acaba başına gelen oldu mu