Merhaba,
Bebeğim üç aylık, sezaryen doğum yaptım. Halen emziriyorum ama sezaryen izimin kaybolması için de krem kullanmak istiyorum. Contractubex önerdiler ama sanırım emzirirken kullanmak çok doğru değil? Krem öneriniz var mı bebeğime zarar vermeyecek?