Elmas94 Merhaba annelerim rimini baby’den fahiş fiyata ahşap beşik almıştık ama altı durup dururken çöktü kızım düştü içinden bu yüzden çöpe atıp yeni beşik alacağız. Kaliteli park beşik önerisi verir misiniz?
Pikapikapikacuuu Elmas94 daha 1 yaşına yeni girdi. En alt kademeyi kullanmadık ama çıkalebileceğini sanmam.
cicekkizlarimbalkizlarim Elmas94 Prego Miami. Bende 5 aydır kullanıyorum. Cok cok memnunum anne yanı olabiliyor ve onunda kademesi var. Derinlik olarak da gayet güzel. Biz memnunuz