Kendinizden emin değilseniz yapmayın nolur
Öğrenciyken çocuk yurduna gidiyorduk gönüllü bir etkinlikle izinler alındı toplantılar yapıldı vs okul döneminin ilk yarısında haftada bir günde günde en az 10 kişilik 3 grup ile başladığımız etkinlik bir iki ay sonra azalmaya başladı yıl sonuna doğru 2 kişi kalmıştık
O abi nerde şu abla neden gelmiyor ne zmn gelicek vs sürekli bize sorarlardı YAZIK DEĞİL Mİ ONLARIN UMUTLARINA HEVESLERİNE başta heveslenip herkes katılmıştı ama birkaç ziyaret sonrası gelmediler yaptığımjz işte zor değil
Ççeşitli yaş grublarındaki çocuklara ablalık abilik yapıyoruz tyatro oyun ödevlerine destek derslerine konu anlatımı vs aklınıza ne gelirse destek olmak amaç
Bu koruyucu aile olayı da o çocukları hatırlatıyor bana