Arkadaşlar kızım kreşe gidiyor 1 haftadır hava sopuk diye göndermiyorum bende memurum izin aldım ama birtakım sıkıntılar yaşıyorum kafamda tümör var hayati riski yok ama aşırı sinirli ve kalp çarpıntısı yasamaktayım psikolojik sorunlarım başladı sanki kimsem yok evlendiğimden beri hep hayatım sor esinden memnun değilim kızım sürekli anne kalk anne oturma anne gel saniye oturtmuyor basım çok agrıyor ve çok sinirleniyorum evde hiçbir dediğimi tatlı konuşsam dinlemiyor sinirli konuşsam dinlemiyor altını bile değiştirmeye gel diyorum gelmiyor bugün öğlen yorgunluktan bayılacaktı üç saat uyutmaya ikna edemedim artık inanılmaz agresiflestim ve kalbim sürekli hızlı çarpıyor ellerim titriyor malesef eşim ben ne yaparsam yapayım destekçim değil o yüzden ayrıca bir moral bozukluğu yaşıyorum çocuğun sıkıntısı me bilmiyorum ama erkek çocuk kız çocuk çok gördüm benim kızım gibi inatcı asla dinlemeyen bir çocuk görmedim sabrım tükendi ayağa kalktgımda basım agrıyor çok hareket etmek istemiyorum ama rahat bırakmıyor nerdeyse 2 dakikada bir gelip beni evin bir yerlerine götürüyor veya çikolata şeker gibi saçma sapan seyler istiyor ağzı boş kalmasın diye ne yapabilirim